elektrykajachtowa.pl

NAVY 3.0 EVO

Dostępność: Zwykle dostępny z magazynu
Dostawa: Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności sprawdź formy dostawy
Cena: 13 270,00 zł 13270.00

Cena (EUR): 3 066,86 €



ilość szt.

towar niedostępny

dodaj do przechowalni
* - Pole wymagane
Producent: EPROPULSION
Kod produktu: NE-3000-S0
Pin It

Opis

Zaburtowy silnik elektryczny NAVY 3.0

 

Navy 3.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy. Współpracując z naszą ekskluzywną baterią Serii E, zapewnia doskonałą wydajność, a także oferuje wygodę połączenia równoległego zwiększając zasięg.

Możemy połączyć aż do 8 akumulatorów!

 

Zestaw zawiera:

Kompletny silnik, Przewód przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach,  Zestaw narzędzi, Instrukcje obsługi. 

 

 

 

Navy 3.0 jest gotowy do trudnych zadań, takich jak napędzanie 3-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 6 KM, ale zapewnia większe przyspieszenie.

Zasięg jest dużym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, doskonałej pojemności akumulatora w kompaktowych rozmiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..

Bateria Serii E to coś więcej niż znakomita pojemność. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej serii Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie przez wiele godzin. Wygląda dobrze a działa jeszcze lepiej.

Navy 3.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak niezawodna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!

Benzynowy silnik zaburtowy nigdy nie mógłby konkurować z elektrycznym silnikiem zaburtowym i nie jest to zaskoczeniem. Navy ma lepszy poziom hałasu niż inne elektryczne silniki zaburtowe. Możesz prowadzić rozmowę i normalnie Cię słychać. 

Firma ePropulsion jest zaangażowana, aby dostarczyć ekologiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.


Osiągi:

 

Moc

(Wat)

Prędkość

(kts / km/h)

Czas działania (hh:mm)

Zasięg

(nm / km)

300

3,2 / 66

13:20

42,8 / 79,3

 

4 / 7,5

7:25

30,4 / 56,3

1000

4,6 / 8,6

04:00

18,4 / 34,1

1500

5,2 / 9,7

02:40

13,9 / 25,7

2000

5,47 / 10,2

02:00

10.9 / 20,4

2500

6,95 / 12,8

01:35

11,03 / 20,5

3000

8,86 / 16,4

01:20

11,8 / 21,9

* Dane dotyczące wydajności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną przez jedną baterią E80, w spokojnej wodzie jeziora

 

Hydrogeneracja

Navy 3.0Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. ePropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się zrównoważonemu żeglowaniu.

Speed (Knot) Power (Watt)
4.5 35
5 60
6 130
7 265
8 379
9 560
10 660
> 10 660

 *Dane dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.
 

Podstawowe dane techniczne

Moc 3 kW
Odpowiednik 6 HP
Napięcie wejściowe 39 V – 60 V
Rekomendowany akumulator ePropulsion Seria E
Waga 22,5kg / 49,6 lbs
Propeller (śmigło) 26 × 17.1 cm / 10.2 × 6.73 inches
Ustawienia pod kątem 0°, 5°, 10°, 15° / 60°
Stopa Krótka, długa
Sterowanie Rumpel, pojedyncza manetka, manetka boczna, podwójna manetka
Hydrogeneracja (rekuperacja) Tak
Silnik Bezszczotkowy silnik
Napęd bezpośredni Tak
Bezobsługowy Tak

 

Sterowanie

Silniki serii EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema różnymi rozwiązaniami.

Rumpel - Evo Tiller

Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control

Manetka górna - Evo Top Mount Control

Manetka podwójna - Dual Controller (stosowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)

 Element sterujący należy zamawiać oddzielnie

 

 Baterie

Zalecamy wybór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to idealne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.

Należy pamiętać o doborze odpowiedniej baterii minimalnej:

Silniki 1.0 - bateria Spirit lub E40

Silniki 3.0 - bateria E80 (można wykorzystać dwie baterie E40 połączone równolegle)

Silniki 6.0 - bateria E175 (można wykorzystać dwie baterie E80 połączone równolegle) 

Niedozwolone jest stosowanie mniejszych baterii ze względu na długotrwały prąd rozładowywania!

 

Baterie innych producentów i typów

 Warto zwrócić uwagę, że nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku.

Akumulatory z serii E ważą o 70% mniej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej pojemności użytkowej i kosztuje 50% w przypadku pięcioletniego użytkowania.

Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. informacji o czasie pozostałej pracy.

Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na parametry.

-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.

-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać

25A dla Navy 1.0 Evo,

62.5A dla Navy 3.0 Evo

125A dla Navy 6.0 Evo.

 

Wsparcie techniczne

Jeśli potrzebujesz więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe informacje, testy i porady.

Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl



 

Koszty dostawy Cena nie zawiera ewentualnych kosztów płatności

Kraj wysyłki:
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl