NAVY 3.0 EVO
Cena (EUR): 3 066,86 €
towar niedostępny
dodaj do przechowalniOpis
Zaburtowy silnik elektryczny NAVY 3.0
Navy 3.0 ma niesamowite funkcje - jest bezobsługowy i wyjątkowo cichy. Współpracując z naszą ekskluzywną baterią Serii E, zapewnia doskonałą wydajność, a także oferuje wygodę połączenia równoległego zwiększając zasięg.
Możemy połączyć aż do 8 akumulatorów!
Zestaw zawiera:
Kompletny silnik, Przewód przyłączeniowy wraz z wyłącznikiem zasilania, Propelery o dwóch skokach, Zestaw narzędzi, Instrukcje obsługi.
Navy 3.0 jest gotowy do trudnych zadań, takich jak napędzanie 3-tonowej łodzi. Może zrobić wszystko, co zaburtowy silnik benzynowy o mocy 6 KM, ale zapewnia większe przyspieszenie.
Zasięg jest dużym wyzwaniem dla każdego elektrycznego układu napędowego. Przekraczamy granicę zasięgu dzięki konstrukcji śmigła, inteligentnemu zarządzaniu akumulatorem, doskonałej pojemności akumulatora w kompaktowych rozmiarach, obudowie silnika CFD i wielu innym..
Bateria Serii E to coś więcej niż znakomita pojemność. Została zaprojektowana specjalnie dla naszej serii Navy i może rozładowywać się przy maksymalnym prądzie przez wiele godzin. Wygląda dobrze a działa jeszcze lepiej.
Navy 3.0 to bezobsługowy elektryczny silnik zaburtowy. Nigdy nie musisz się martwić o naprawę lub konserwację. Jakość wykonania jest tak niezawodna, że możesz odpocząć i cieszyć się czasem na wodzie!
Firma ePropulsion jest zaangażowana, aby dostarczyć ekologiczny układu napędowy dla łodzi, pomagając złagodzić problemy środowiskowe, z którymi mamy dziś do czynienia.
Osiągi:
Moc (Wat) |
Prędkość (kts / km/h) |
Czas działania (hh:mm) |
Zasięg (nm / km) |
300 |
3,2 / 66 |
13:20 |
42,8 / 79,3 |
4 / 7,5 |
7:25 |
30,4 / 56,3 |
|
1000 |
4,6 / 8,6 |
04:00 |
18,4 / 34,1 |
1500 |
5,2 / 9,7 |
02:40 |
13,9 / 25,7 |
2000 |
5,47 / 10,2 |
02:00 |
10.9 / 20,4 |
2500 |
6,95 / 12,8 |
01:35 |
11,03 / 20,5 |
3000 |
8,86 / 16,4 |
01:20 |
11,8 / 21,9 |
* Dane dotyczące wydajności opierają się na 12-stopowej aluminiowej łodzi z jedną osobą, zasilaną przez jedną baterią E80, w spokojnej wodzie jeziora
Hydrogeneracja
Navy 3.0Evo pozwala na odzyskiwanie energii elektrycznej z wiatru i wody dzięki funkcji hydrogeneracji. ePropulsion jest pionierem w zakresie innowacji elektrycznych silników zaburtowych i poświęcamy się zrównoważonemu żeglowaniu.
Speed (Knot) | Power (Watt) |
4.5 | 35 |
5 | 60 |
6 | 130 |
7 | 265 |
8 | 379 |
9 | 560 |
10 | 660 |
> 10 | 660 |
*Dane dotyczące hydrogeneracji oparte są na rzeczywistych testach z zainstalowaną płytą antywentylacyjną.
Podstawowe dane techniczne
Moc | 3 kW |
Odpowiednik | 6 HP |
Napięcie wejściowe | 39 V – 60 V |
Rekomendowany akumulator | ePropulsion Seria E |
Waga | 22,5kg / 49,6 lbs |
Propeller (śmigło) | 26 × 17.1 cm / 10.2 × 6.73 inches |
Ustawienia pod kątem | 0°, 5°, 10°, 15° / 60° |
Stopa | Krótka, długa |
Sterowanie | Rumpel, pojedyncza manetka, manetka boczna, podwójna manetka |
Hydrogeneracja (rekuperacja) | Tak |
Silnik | Bezszczotkowy silnik |
Napęd bezpośredni | Tak |
Bezobsługowy | Tak |
Sterowanie
Silniki serii EVO mogą być sterowane z kilku stanowisk, czterema różnymi rozwiązaniami.
- Manetka boczna z oddzielnym wyświetlaczem- Evo Side Mount Control
- Manetka górna - Evo Top Mount Control
- Manetka podwójna - Dual Controller (stosowana do jednoczesnej kontroli dwóch silników)
Element sterujący należy zamawiać oddzielnie
Baterie
Zalecamy wybór oryginalnej baterii ePropulsion. Akumulator litowo-żelazowo-fosforanowy 48V E-Series to idealne rozwiązanie dla Twojego elektrycznego silnika zaburtowego Navy.
Należy pamiętać o doborze odpowiedniej baterii minimalnej:
Silniki 1.0 - bateria Spirit lub E40
Silniki 3.0 - bateria E80 (można wykorzystać dwie baterie E40 połączone równolegle)
Silniki 6.0 - bateria E175 (można wykorzystać dwie baterie E80 połączone równolegle)
Niedozwolone jest stosowanie mniejszych baterii ze względu na długotrwały prąd rozładowywania!
Baterie innych producentów i typów
Warto zwrócić uwagę, że nasza oryginalna bateria z serii E ma najlepszą cenę jednostkową na rynku.
Akumulatory z serii E ważą o 70% mniej niż akumulatory kwasowo-ołowiowe o równoważnej pojemności użytkowej i kosztuje 50% w przypadku pięcioletniego użytkowania.
Ze względu na brak kompatybilności komunikacji z bateriami innych producentów, silnik ePropulsion nie może uzyskać dostępu do stanu baterii w czasie rzeczywistym i jego praca może okazać się ograniczona. Nie uzyskamy np. informacji o czasie pozostałej pracy.
Jeśli jednak nadal wolisz baterie litowe lub kwasowo-ołowiowe innych firm należy zwrócić uwagę na parametry.
-Nominalne napięcie akumulatora powinno wynosić 48V.
-Ciągły prąd rozładowania powinien przekraczać
25A dla Navy 1.0 Evo,
62.5A dla Navy 3.0 Evo
125A dla Navy 6.0 Evo.
Wsparcie techniczne
Jeśli potrzebujesz więcej wiedzy, nasz Blog będzie cały czas uzupełniany o nowe informacje, testy i porady.
Jeśli nie znajdujesz odpowiedzi, zapraszamy do kontaktu sklep@elekrtykajachtowa.pl